WykrywaczePodsluchu.pl

Regulamin

Zasady korzystania z usług wykrywania podsłuchów

Firma Handlowo-Usługowa Bartosz Lenarcik

ul. Władysława Pytlasińskiego 16/13, 00-777 Warszawa

NIP: 6711597662

§1. Postanowienia ogólne

1.1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług przez Firmę Handlowo-Usługową Bartosz Lenarcik, zwaną dalej "Usługodawcą".

1.2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.

§2. Definicje

Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:

  • Usługodawca - Firma Handlowo-Usługowa Bartosz Lenarcik
  • Klient - osoba fizyczna lub prawna korzystająca z usług Usługodawcy
  • Usługa - wykrywanie podsłuchów, nadajników GPS i innych urządzeń monitorujących
  • Zamówienie - zlecenie wykonania usługi przez Klienta

§3. Zakres świadczonych usług

3.1. Usługodawca świadczy następujące usługi:

  • Wykrywanie urządzeń podsłuchowych
  • Wykrywanie lokalizatorów GPS
  • Audyt bezpieczeństwa
  • Konsultacje w zakresie bezpieczeństwa

3.2. Szczegółowy zakres usług jest ustalany indywidualnie z Klientem.

§4. Zamówienia i płatności

4.1. Zamówienia można składać poprzez:

  • Formularz na stronie internetowej
  • Kontakt telefoniczny
  • Wiadomość e-mail

4.2. Ceny usług są ustalane indywidualnie w zależności od zakresu prac i lokalizacji.

4.3. Płatność może być dokonana:

  • Gotówką
  • Przelewem bankowym
  • Kartą płatniczą

§5. Realizacja usług

5.1. Termin realizacji usługi jest ustalany indywidualnie z Klientem.

5.2. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania najwyższej staranności przy realizacji usług.

5.3. Klient zobowiązany jest do:

  • Udostępnienia miejsca realizacji usługi
  • Przekazania niezbędnych informacji
  • Współpracy z Usługodawcą

§6. Poufność

6.1. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji usługi.

6.2. Obowiązek zachowania poufności nie jest ograniczony w czasie.

§7. Odpowiedzialność

7.1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.

7.2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:

  • Szkody wynikłe z nieprzekazania przez Klienta istotnych informacji
  • Szkody powstałe z przyczyn niezależnych od Usługodawcy
  • Utracone korzyści

§8. Reklamacje

8.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.

8.2. Reklamacja powinna zawierać:

  • Dane Klienta
  • Opis przedmiotu reklamacji
  • Żądanie Klienta

8.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

§9. Postanowienia końcowe

9.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.

9.2. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.

9.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10/26/2025.