Regulamin
Zasady korzystania z usług wykrywania podsłuchów
Firma Handlowo-Usługowa Bartosz Lenarcik
ul. Władysława Pytlasińskiego 16/13, 00-777 Warszawa
NIP: 6711597662
§1. Postanowienia ogólne
1.1. Niniejszy regulamin określa zasady świadczenia usług przez Firmę Handlowo-Usługową Bartosz Lenarcik, zwaną dalej "Usługodawcą".
1.2. Złożenie zamówienia jest równoznaczne z akceptacją wszystkich postanowień niniejszego regulaminu.
§2. Definicje
Użyte w regulaminie pojęcia oznaczają:
- Usługodawca - Firma Handlowo-Usługowa Bartosz Lenarcik
- Klient - osoba fizyczna lub prawna korzystająca z usług Usługodawcy
- Usługa - wykrywanie podsłuchów, nadajników GPS i innych urządzeń monitorujących
- Zamówienie - zlecenie wykonania usługi przez Klienta
§3. Zakres świadczonych usług
3.1. Usługodawca świadczy następujące usługi:
- Wykrywanie urządzeń podsłuchowych
- Wykrywanie lokalizatorów GPS
- Audyt bezpieczeństwa
- Konsultacje w zakresie bezpieczeństwa
3.2. Szczegółowy zakres usług jest ustalany indywidualnie z Klientem.
§4. Zamówienia i płatności
4.1. Zamówienia można składać poprzez:
- Formularz na stronie internetowej
- Kontakt telefoniczny
- Wiadomość e-mail
4.2. Ceny usług są ustalane indywidualnie w zależności od zakresu prac i lokalizacji.
4.3. Płatność może być dokonana:
- Gotówką
- Przelewem bankowym
- Kartą płatniczą
§5. Realizacja usług
5.1. Termin realizacji usługi jest ustalany indywidualnie z Klientem.
5.2. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania najwyższej staranności przy realizacji usług.
5.3. Klient zobowiązany jest do:
- Udostępnienia miejsca realizacji usługi
- Przekazania niezbędnych informacji
- Współpracy z Usługodawcą
§6. Poufność
6.1. Usługodawca zobowiązuje się do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji uzyskanych w trakcie realizacji usługi.
6.2. Obowiązek zachowania poufności nie jest ograniczony w czasie.
§7. Odpowiedzialność
7.1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za należyte wykonanie usługi.
7.2. Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za:
- Szkody wynikłe z nieprzekazania przez Klienta istotnych informacji
- Szkody powstałe z przyczyn niezależnych od Usługodawcy
- Utracone korzyści
§8. Reklamacje
8.1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania usługi.
8.2. Reklamacja powinna zawierać:
- Dane Klienta
- Opis przedmiotu reklamacji
- Żądanie Klienta
8.3. Reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
§9. Postanowienia końcowe
9.1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
9.2. Wszelkie spory będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
9.3. Regulamin wchodzi w życie z dniem 10/26/2025.